2008-07-14

Terrorister tar över Vita Huset

Ja nu är det illa - djä-vligt illa!
En muslim i position som världens mäktigaste man? Det känns som om USA kommer kunna bli ett mycket farligt land om Barack Osama blir president. Vad ska komma härnäst? En kvinnlig statsminister i Sverige? En kvinnlig förbundskapten i landslaget kanske? Herregud! Styr upp innan det är försent!

Hur skulle det se ut om Lars Lagerbäck och Fet-Maja styrde Blågult tro? Daniel Andersson, 48, som offensivt stöd bakom Henrik Larsson, 53?

Det blir lätt väldigt otäckt när jag får chansen att tänka lite extra på framtiden.

På tisdag är det fotboll igen. Helsingborg away. Jag har inte varit på en allsvensk match på fyra månader nu. Det är djä-vligt jobbigt vill jag lova. Men så är jag ju huligan och rattfyllerist också.

Nu tar jag fyrhjulinge till bolaget.
Skål för Barack Osama!

5 kommentarer:

Anonym sa...

När blev Obama muslim? När han sa upp bekantskapen med sin pastor?

Cyron sa...

Är inte Barack muslim?

Anonym sa...

ahhhhhhhhhhhhh, SVAR = Barack Obama ar INTE muslim...

Anonym sa...

Haha.... sämst. Barack Obama har inget med islam att göra.

Anonym sa...

Varför skulle Barack Obama vara en terrorist? För att han är svart? För att du okunnig och har brist på saker att skriva om? För att du ska ha någonting att uppröra och gnälla på?