2007-10-22

Aftonbladet - Vi5

Idag börjar jag min serie 'Aftonbladet - Vi5'
Jag kommer varje dag att utse dagens idiot, och på söndagar har jag storfinalen med... VECKANS IDIOT!

Den första vinnaren är Kalmar-Malin som inte kan förstå hur människan kan ha rätten älgkött, sås och potatis.
Stackars lilla Malin!

Själv förstår jag inte hur vi kan acceptera att afrikanska lejon försätter att avrätta zebror på löpande band. För att inte tala om det där djävla regnet som faller varje satans sommar!

|Cyron i mobilen

1 kommentarer:

Fimpen sa...

Tror inte lilla malin fattar vad notan för skadan älgarna skulle ställa till med om inte stammen hölls under kontroll skulle gå på.
Men det är klart att alla jordbrukare/skogsbrukare i landet ska finna sig i att få sina skördar/plantage förstörda och se sina familjer och barn svälta, bara för att lilla malin inte kan förstå varför människor ska ha rätten att jaga. Lilla malin dra åt helvete!