2008-01-18

Bilhjälp, tack

Det har ju visat sig att bloggens läsare är riktiga bilexperter så därför vill jag passa på att be om hjälp.
Jag ska ställa om klockan till vintertid men kan inte lista ut hur i hela fridens namn jag ska göra.

Jag har dragit i, tryckt och snurrat, på varje liten knapp jag hittat
. Snälla, hjälp mig!

Det är förbannat jobbigt att tro att man är en timme sen hela tiden.

Bilen jag åker är en Volkwagen Transporter av senaste årsmodell.
Tack på förhand!

|Cyron i mobilen

1 kommentarer:

Anonym sa...

I instrumentpanelen har du 2st pinnar den högra för trippmätaren, men du skall andvända den vänstra.

Den drar du i så börjar timvisaren på klockan blinka, då vrider du vänster/höger för önskad vald timme. Sen drar du i den igen för minuter osv datum osv tills att den slutar blinka. Klar :O)