2008-01-21

Hur ska detta vara?

Hade en riktig gulddag i fredags och besökte i princip alla företag. Ibland fick jag kaffe, ibland fick skäll - båda hjälper mig att bli ännu lite skarpare som servicemänniska. Med andra ord, helt OK. Tyvärr finns det andra som tydligen bara vill djävlas.

Som den gode man som absolut skulle vara med och lossa en lilla ömtåliga lådan som jag hade spänt fast så fint. Istället för att bara kroka loss kroken så skulle han dra ut det 5m långa bandet.

Nu vet jag fan inte hur jag ska få tillbaks helvetet så att det fungerar.

Någon som kan möta upp mig i Solna och fixa detta? Jag bjuder på frukt!

[ © ] Cyron i mobilen - www.Cyron.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kolla in: http://www.fasty.se/
Dem kanske vet mer... :-)

Anonym sa...

Ha, en sån där både spännde och lossade jag på idag. Du skulle haft mig med dig.

Anonym sa...

Spände* :)