2008-04-03

Att träffa Alex Schulman

Alex Schulman.
Låt det smälta in.
Alex Schulman!
Finns det någon i Sverige som är större än Alex Schulman just nu? Jag menar, vem skulle ni hellre ta en starkölslunch med?
Peter Forsberg? Zlatan Ibrahimovic? Carl Bildt?
Inte en chans!
Skulle vara Jörgen Jönsson då - eventuellt.

 

Föreställ er att ni har bråttom utav bara HELVETE och just har spenderat en evighet i en av stadens alla varuhissar. Pulsen slår, klockan skenar och när ni väl bryter er loss från denna djävulska hiss så möts ni av en välbekant person.
Alex Schulman!

Det var så att jag höll på att tappa fotfästet.
Hela universum stannade för en sekund.
Bloggvärldens två giganter, face to face.
Djävlar i min låda om förebilden inte hade pratat i telefon.

Det finns en hel del jag skulle vilja tala om för den riktiga Schulman.
T.ex att bryta sig loss från sin lilla sidekick Calle...

Nu är arbetsdagen slut!
Och vet ni vad?
Imorgon ska jag äta frukost som en miljonär.
Jajamensan.
Bastu och linfrön.
Djävlar i min låda...

0 kommentarer: