2008-04-03

Förbjud damfotboll - omedelbart!

Nu har dessa patetiska damer till fotbollsspelare gjort det igen. Det är väl själva fa-an att kärringarna ska lalla runt och verkligen tro att de är "världsbäst". Inte nog med att det är kvinnor det handlar om - det är bajare också! Någonstans i den mänskliga kroppen borde det finnas en spärr som talar om för hjärnan att om man är;
1: Kvinna
2: Bajare
Så är det tamejfan helt djävla omöjligt att kunna titulera sig som "Världsbäst i fotboll".

Det är hög tid att vi förbjuder all damsport!
Lugna nu, andas...

Vad jag vill komma fram till är att kvinnor inte hör hemma inom sportens värld. Förutom som sexsymboler vid motortävlingar.

Till alla er kvinnor som läser denna blogg, om ni håller på med någon idrott - lägg av med det.
Jag lovar att om jag fick träna med erat lag i 2-3 månader så skulle jag utan tvekan vara lagets bästa spelare. Jag är förvisso ett djävla geni. Som ung höll jag landslagsklass i handboll, basket, innebandy och var på god väg dit även som fotbolls och ishockeyspelare.
Men jag ber er, gärna någon "elit"-förening. Låt mig lira med er. Låt mig få visa hur djävla underlägsna ni är.

Om ni inte vågar bli borttrollade av en lönnfet budbilskille så kan ni väl åtminstone utmana något av herrlagen - som är så förbannad dåliga.
En TV-sänd könsmatch mellan de båda cupvinnarna i höst, det vore något.
Förnedrings-TV när det är som bäst.

Far åt HELVETE, kvinnor - ni kan inte lira fotboll!

Aftonbladet: Hånet mot herrarnas allsvenska (Damfotboll)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är målös....... HELT JÄVLA UNDERBART SAGT ASSÅ! applåder till dig.

Anonym sa...

Så jävla skönt skrivet.
Blir sjukt lack på att damerna verkligen tror att dom har något att komma med. Damfotboll är både långsammare och på alla möjliga sätt tråkigare.
Målvakerna i damfotboll kan endast jämnföras med FC Z.s stjärnmålvakt Daniel.

Svenska damlandslaget håller samma klass som AIK's P15, detta är även bevisat.
Så jag skulle gärna se damlandslaget i fotboll sa sig an herrarna. Visst skulle tjejrna bli krossade och inte ha bollen en ända gång, men kanske dom alla tar sitt förnuft till fånga och lägger av med sporten.

Förresten, om damfotboll nu skulle vara så världsklass, när får vi se "Fifa women soccer"? troligen aldrig då ingen skulle vilja ha ett helt lag med världelösa spelare.

Anonym sa...

Detta har varit uppe förut, sällar mej till skaran. För mer läsning;

http://vihatarallt.blogspot.com/2007/09/damer-och-den-runda-bollen.html

Anonym sa...

FYFAN va WOOOORD!! Jag satt och var riktigt förbannad på de jävla kvinnorna som tror dom är så jävla bra. Ingen gillar damfotboll. Bäst i damallsvenskan, sämst i herr div9. Gosh den kvinnan sundberg eller va hon heter som gjorde allt, borde skjutas.

Tack å hej, grymt skrivet

Anonym sa...

Vem fan är du?
Kul att du var så bra i allt varför fortsatte du inte? nähä, ojdå en tjej sprang om dig i terrängspåret.

Gå in i min väninnas team i div 1 hoppning, hästsport, tre veckor?
You wish..

Blir som kille mörkrädd av det här. NI borde skjutas.

Anonym sa...

Av någon konstig anledning slutar jag aldrig förvånas över hur många idioter det finns i det här landet. Jag antar dock att din oförmåga att fullt ut använda din hjärna är en del av ett samhällsproblem och alltså kan du inte ensam skyllas för dina mentala begränsningar. Dock så önskar jag ibland, som nu, att jag fick möjlighet att ta ut min egen manlighets mörkaste sidor på dig och dina gelikar.

Anonym sa...

Jag tyckte att Hammarbydamernas reklam för Damfotbollen var fyndig och skönt självironisk. De inser såklart att Herrallsvenskan håller högre nivå, men anspelar på att damerna internationellt håller relativt högre klass. Det verkar inte som du begrep det riktigt. Å andra sidan verkar du ha helt otroliga aggressioner mot kvinnor i allmänhet. Känner du dig hotad på något sätt?

Anonym sa...

Sedär, ännu en självutnämnd expert som, när det gäller, förmodligen inte ens kan torka röven utan att be mamma om hjälp.

Jag har jobbarkompisar som påminner om dig och ditt sätt att se på kvinnor, och de har alla gemensamt att de är singlar, kan på sin höjd få en avsugning av någon crackhora i polen (mot betalning), och ingen av dem hade platsat att sparka boll ens på en lågstadieskolgård. Men de tycker gärna...

Jag skiter i fotbollen, men som gift man garvar man ju åt din förvridna kvinnosyn. Snacka om looser med taskigt självförtroende.
Du är fan i mig patetisk.

Ser dessutom att du verkar dela hjärna med några av dina läsare...

Anonym sa...

Jag skäms inte som man, jag är stolt. Stolt över mig själv. Tänk om jag hade varit som du. Fyfan alltså. Landslagsklass hit eller dit. Hahahahahahahahaha...alltså lyckades du inte med något.

Att slå sig för bröstet på det sätt som du gör är löjligt, grottmänniskobeteende.

Cyron sa...

anynoma häst-pojken. Visst, be henne ringa mig så kommer jag dit. 07665-CYRON

Ante fick väl helt enkelt prioritera. Skulle då inte ha några problem att ta mig till vilket landslag jag vill, än idag. Säger jag upp mig, tränar i ett år och sen utför ett könsbyte så ska du se att "världens bästa (dam...)fotbollsspelare" snart spelar i Allsvenskan.