2008-04-28

Respektlösa svin!

Äntligen!
Nu verkar det som om en lastzonsparkerare äntligen har hittat hit.
Nån djävulsk liten djävel som har blivit lappad gnäller i kommentatorsfälten.

Ni som parkerar i lastzon eller på annat sätt hindrar oss yrkestrafikanter att utföra vårat jobb, er hatar jag. Jag skulle vilja dra in era bilar i krossen, medans allt och alla ni älskar sitter i! Att man kan vara så förbannat vidrigt egoistisk att man måste parkera precis utanför entrén, oavsett om hårt arbetande människor får slita sönder sig, det är för mig en gåta.
Är ni stolta över er själva?

Det är väl det enda possitiva med att jag, efter idag, inte kommer köra bil längre.
Men tro inte att mitt hat mot er dör ut för det.
Nej, nu kan jag på heltid glida runt i innerstan, iklädd min Sajronm-tröja och bara hämnas på er!

Den som inte har ett yrkestrafik-märke i framrutan kommer att få smaka på mitt välodlade hat.
Ni startade detta krig - glöm aldrig det!

/Cyron

0 kommentarer: