2008-03-27

Börjar dagen med en ut skällning

Det var på håret att jag klarade mig men i sista sekund fick hon tag i mig.
"Vart är dina listor från igår...?"

Försökte slinka undan och få henne att tro att jag hade ett paket kvar som inte blivit levererat för att det var stängt.
Den bluffen, ja den gick åt HELVETE!
Käpprätt åt HELVETE, det vill jag lova.

Det var en mindre glad kvinna som dök upp när det framgick att jag hade 17 paket kvar.

Ah fy satan...

/Cyron i mobilen

SonyEricsso K810i och Tele2 håller denna blogg vid liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggaste särskrivningen jag har skådat!

/Haninge

Cyron sa...

Brusa inte upp så fördjävligt! Klockan var runt 7, jag hade blivit utskälld och ordet utskällning fanns inte i T9. Höll på att bli utskallning men så klantade jag väl till mig så in i norden och råkade dra på två höger-tryck instället för ett.

Vilken djävla särskrivaridiot jag är...
På tal om det, vad är grejen med denna nycpkyla?