2008-03-13

Kvinna + polis = jubelidiot


Så har då ännu en kvinna och polis visat upp sin enorma idioti i trafiken. En skånsk, kvinnlig, polis (herregud, kan det bli värre?) stegade rakt ut i mörkret på en Europa väg. Rakt uppochner ställer hon sig och pekar på en ankommande bil. Bilisten upptäcker dock inte den kvinnliga polisen i mörkret, så han ångar på som vanligt. Kvinnan, som också är polis, står kvar och hoppas på att bilisten ska upptäcka henne. Istället för attt flytta på sig i tid när hon märker att han inte saktar in, så står hon kvar och hoppas.

Sicken djävla idiot till kvinna, och polis!
Nu fick hon med knappa marginal kasta sig över på motsatt körbana där bilar kunde komma åkandes och köra på henne som ett litet djävla rådjur.

Ni hör väl själva?
En kvinna, och polis, ställer sig mitt i gatan på en 90km/h-väg i mörkret och hoppas på att bilisterna ska se henne. När det är några centimeter kvar till fullträff, ja då kastar sig fanskapet över på motsatt körbana. Utan att kolla. Bara hopp!

Precis lika dum som ett satans rådjur eller en idiot-ren.
Säpo borde komma och skjuta henne i mulen innan hon sabbar någons bil.

AVGÅ KÄRRINGDJÄVEL!
DU, och ingen annan, ÄR EN HELVETES TRAFIKFARA!

Aftonbladet: Skulle stoppa bil – blev nästan påkörd (Nyheter)
Kvinnan på bilden har inget med artikeln att göra. Förutom att hon är kvinna, och polis och troligtvis en satans djävla idiot!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Klockren är vad du är ;)

Unknown sa...

Begåvad blogg. Mycket begåvat skrivet....

Jag tycker synd om dina anhöriga, om du är så korkad som du verkar.

Cyron sa...

Jimmy okej. Tyck synd om den kvinnliga polisens anhöriga istället, för hon är bra mycket värre än mig.
Jag kanske inte är politiskt korrekt, men jag går fan inte ut och ställer mig på en Europaväg i mörkret och hoppas på att bilarna ska se mig.

Lycka till i livet Jimmy, du verkar ha koll!

Anonym sa...

du borde tamefan konvertera till amishtron

Cyron sa...

Jag är cyronist och inget annat.

Anonym sa...

Haha! Bokmärke på den här bloggen, verkar kunna bli riktigt rolig läsning!

I det här fallet misstänker jag skarpt att det är en halvblind gamling som helt enkelt inte såg polismannen, trots att denne helt reglementsenligt var klädd som en julgran. Tyvärr finns det alldeles för många gamlingar ute i trafiken med alldeles för dålig uppsikt. Dags att införa tvång på ny uppkörning var 5e år efter 60 kanske?

Anonym sa...

Eeeh... inte många rätt i ditt inlägg? Ligger Blekinge i Skåne? Håller med Jimmy...

Egalmannen sa...

haha så jävla uppfriskande o läsa din blogg, klockrent som andra sagt. Hit får jag återvända!
O när jag kollar på rekonstruktionsvideon så fastnar iallafall min blick på det starkare ljuset till vänster lite nedanför polisen, ser inte polisen förrän han stiger åt sidan faktiskt.
Nej idioten får faktiskt a lite ansvar för sin säkerhet själv också och inte bara stå där som ett fån o hopps på det bästa.

Cyron sa...

Danne: Nej det ligger inte i Skåne, men den lilla polisflickan är skånska. Jösses...

Anonym sa...

tro det..
Varför i helvete vinkar inte den dumme polistjejen med reflexspaden bättre..
Hon håller ju bara upp den..
människan ser rörelse faan så mycket bättre..
kolla på videon igen,nää faan
VINKA MED SPADEN..
HAN BLIR FRIKÄND..

Anonym sa...

Sätt saftblandare i huvuden på snutarna..
han vinkar inte med reflexspaden
ens i rekonstruktionsvideon..
60-åring ser 4 gånger sämre i mörker än en 20-åring..
det fick jag lära mig i körskolan.
nää snutar har alltid "rätt"..
folk "hoppar" ju mot väggar och
element i fyllecellen också..
(polismisshandel)

Anonym sa...

Förstår precis den gamle mannen. Höll själv på att köra på en polis mitt i natten men hann tvärnita precis innan. Och detta var på en 50 väg direkt efter en rondell. Man är ju inte direkt beredd på att på att någon ska stå mitt i vägen o vifta som en idiot. Hade det varit en 90 väg så hade jag nog kört på honom.

Anonym sa...

OM det nu är så att kvinnor och poliser är idioter så borde kanske du byta kön och utbilda dig till polis eftersom du själv alldeles uppenbart är en jubelidiot. Tur är väl att du skulle gallras bort i uttagningsprocessen till PHS. Hoppas det finns något du KAN jobba med. Lycka till!

Anonym sa...

jag har sett massor med kvinnliga poliser, verkar vara mer än hälften av polisstyrkan i min kommun, ingen av dom har varit större än 60-65 kg, och som mest 170 cm lång. Jag väger 95 kg och är 180 cm lång, jag är hundra på att jag skulle kunna klara av iallafall 3 av de där låtsaspoliserna. Vad är detta för trams att anställa en massa dvärgar, poliser ska vara stora nog att kunna kontrollera en om man får psykbryt utan att skjuta en. Den här inkvoteringen med de följande minskade kraven för att få in kvinnor ökar risken för dödligt våld vid polisingripanden. De kunde ju iallafall ge dom elpistoler så man har iallafall en nivå till från brottning till dödligt våld.

Anonym sa...

Läs i min blogg http://blogg.aftonbladet.se/22259 vad jag råkade ut för den 13:e juli 2007!

Anonym sa...

Politiskt korrekt? Vem har pratat om det? Jag skrev att du verkade korkad, vilket jag mer eller mindre fått bekräftat.

Till skillnad från en del andra här så tycker jag att din blogg är sorglig läsning. Nu tror jag inte att du på fullt allvar menar vad du skriver, men ändå. Det mest sorliga i sammanhanget är nog att du vill framstå som tuff.

Alex Schulman var ganska rolig emellanåt, du är mest patetisk och dessutom skriver du som en 11-åring....

Anonym sa...

Och en Stone Island jacka, tillsammans med rosa handskar...

Herregud, hur många idioter finns det i Sthlm egentligen?

Är det verkligen tillåtet för vem som helst att starta en blogg. Jag trodde det krävdes mer än 22 i IQ...

Cyron sa...

Ja, det är precis vad det handlar om. Fega djävla fjantar som inte vågar säga högt vad de tänker. Som du, t.ex. Du kan väl för fan inte på allvar mena att du tycker att det är bilisten som är boven i dramat. Sanningen är ju den att du tycker precis som jag, om den där kvinnan. Att hon är ett djävla spån, att hon borde byta till ett yrke för kvinnor istället för att spela allan.
Sen att du inte vågar säga det för att du tror att folk tycker illa om dig då, det är en annan historia.

Alex Schulman börjar bli likadan. Jämför bara hans innelista idag med en som han skrev när han jobbade på Stureplan. Livslång skillnad.

Att jag sen inte är så djävla bright i alla lägen, det hör inte hit. Jag skriver (mest) om det som är fel i samhället och vad ni måste göra för att förbättra er.

Till sist.
INGEN gillar damsport, oavsett vad folk säger.

Anonym sa...

Ha ha, kul en utvecklingsstörd babian som bloggar!