2008-03-31

Jag ska döda Per Dalbäck

Detta kansk är olaga hot. Troligtvis är det så. För det kan väl aldrig vara tillåtet att skriva inför tusentals människor att man ska döda någon? Att jag sedan namnger honom och lägger ut hans adress, Tranebergsvägen 100,(bara för att andra Per Dalbäckar inte ska bli oroliga) måste vara djävligt olagligt.

Men jag har aldrig gillat den lilla äckliga dvärgen och eftersom han säger att han ska göra min syrra rullstolsbunden, ja då djävlar tänkte jag utjämna lite.

Fast det är klart.
Mitt hat mot denna nolla är bra mycket större:..

Eh...

Per Dalbäck är en kvinnomisshandlare och nu måste jag hedersmörda Per.
Jag menar allvar!


/Cyron i mobilen

SonyEricsso K810i och Tele2 håller denna blogg vid liv.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket svin!
Din heta syrra ska man inte röra!

Förutom jag, på fyllan