2008-03-16

Passiv körning

Ja, passiv körning är ju inte direkt det optimala för människor som vill utvecklas och förbättra samhället. Jag sitter här, som ett djävla pucko, bara stirrar och väntar. Tänker inte. Bara stirrar.

Tur att jag är en kreativ kille som hatar att ha tråkigt. Jag gillar att komma på nya lekar, som streckgubbs-dansen. Nu har jag då kommit på en liten utmaning vid passiv körning.

Leken går ut på att vara så passiv som möjligt, så länge som möjligt. Jag styr med knäna och har farthållaren inställd på 110km/h. Jag har inte rört pedalerna eller ratten(med händerna) på 73km nu.

Inte förbannat roligt, men bra mycket roligare än att bara sitta och stirra, som ni andra gör.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e ju inte klok nånstans. Fast det visste vi ju förut

Anonym sa...

Hahahaha fina lekar

Anonym sa...

Inte konstigt att du inte fattar de roliga, linn. Du är ju kvinna..