2007-12-22

Enkel idioti, NTF!

Äntligen kom idioten som vågade säga det. Jan Sandberg! Jag blir så förbannad på nollor, idioter, som Jan Sandberg. Han är VD för NTF, Nollornas Trafik Förbund, antar jag. Denna djävla dåre vill nu att vi i Jul ska köra som kvinnor. Det vill säga sakta och osäkert. För att rädda liv. ASA-bra sagt, mongo-Jan! Kan vi inte inför 30km/h-gräns på ALLA Sveriges vägar? Det skulle säkerligen rädda liv det med.

Det vore ju dumt att försöka utbilda förare och kräva lite mer av den som kör. Men det är klart, Jans särbo kommer väl inte hoppa i sin lilla porriga tomtedräkt och bjuda till om nu Jan inte hyllar det kvinnliga körsättet.

Jag säger såhär, Idiot-Jan, vi tar en lunch bara snackar. Sen ska jag visa dig hur en man kör. Och du ska veta en sak, fitt-Jan... Att när en kvinna kör - då dör folk!
Jag hoppas att du, Jan, dör, för det sättet du kör.
Djävla idiot.
Jubel idiot!

Rädda liv - kör som en kvinna - Nyheter - Expressen.se

0 kommentarer: