2007-12-30

Summering av 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hamnade i cellen i Lund.
Gick till Lemon flera dagara i veckan.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav några senast.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Möjligt

4. x
x

5. Vilka länder besökte du?
Tre-dagars tripp till Danmark

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ett SM-guld.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
27'e September. Eller alltid att minnas? Jag minns det nu åtminstone. Får duga så.

8. Vad var din största framgång 2007?
Första minuten med Johanna

9. Största misstaget?
Att jag bokade planet kl 11.30 istället för 14.00 till Göteborg idag.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fothelvetet pajades efter en intensiv krökarhelg som avslutades med en innebandymatch.

11. Bästa köpet?
Alla resor till Kalmar/Göteborg och min beige'a tröja

12. Vad spenderade du mest pengar på?
AIK-resor, öl och Johanna-resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut, framför allt när jag fick höra att jag har hela livet på mig. Fantastiskt roligt. Surf's Up tände den också.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Kent - Columbus

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Toppad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit, satans sliten just nu


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bloggat. He... troligt!

18. Hur tillbringade du julen?
I Småland med delar av familjerna

19. Blev du kär i år?
Kär? Bila fram och tillbaks till Göteborg en söndag...

20: Hur många one night stands?
Ingen, såklart! Inte min grej va. Fråga bara Lady in Red.

21. Favoritprogram på TV?
Det mesta förutom Kontoret.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Petter Hansson, Anders Svensson, Lars Lagerbäck - alla låg på listan tidigare men har lagt på sig lite.

23. Bästa boken du läste i år?
Att vara Alex Schulman v 1.0


24. Största musikaliska upptäckten?
Fan vet jag


25. Något du önskade dig och fick?
Tidernas finaste


26. Något du önskade dig men inte fick?
Stryk på södra när jag sjöng anti-dif-ramsor


27. Årets bästa film?
This Is England, National Treasure, Surfs Up.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Vet inte

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tveksamt


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Lemon


31. Vad fick dig att må bra?
Lemon

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hon som spelar Den Där Mary


33. Vem saknade du?
Hon som inte heter Ma-lin och säger k-nin

34. De bästa nya människorna du träffade?
Hon som inte heter Ma-lin och säger k-nin

35. Godaste dryck 2007?
Stella


38. Vad ska du göra de sista dagarna detta år?
Dra till Göteborg, men först kröka på Arlanda o tömma lägenheten, packa, duscha osv... på ca 65min.

39. Vilka vill du önska ett riktigt gott 2008?
AIK:arna, Lemon och Dorian

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/alpint/article1540123.ab
Känns det som man läst det där förut? Hur fan orkar hon med sig själv undrar jag?

Coltrasten sa...

9. Största misstaget?
Att jag bokade planet kl 11.30 istället för 14.00 till Göteborg idag.

Känns som lite dubbelmoral. Då du var på mig som satan när jag tog flyget från Göteborg till Stockholm. :)

Anonym sa...

Sajrån, både du och jag vet att du i själva verket hatar surf's up och älskar kontoret. Det kommer komma smygandes på dig under det underbara 2008. Om inte jag övertalar dig så får vi väl hoppas på att din J övertalar dig.

Cyron sa...

Fimpovic: Haha Anja... Är hon inte för bra ibland? Hon har ju aldrig begått ett misstag i hela sitt liv verkar det som.

Colle: Hehe men vafan, planet skulle ju gått ändå. Oavsett om jag var med eller inte ;)

Ruffe: När du kommer tillbaks till Blogger, då kan jag börja följa kontoret och omvärdera Surfs up!