2007-07-06

Casual friday

Egentligen så får jag inte. Men det är ju så befriande att jag helt enkelt inte kan följa alla regler idag. Det var förra sommaren som allt började. På fredagar fick man klä sig fritt efter eget omdöme. Jag vill säga att denna lilla gest hade en stor betydelse för det som till slut blev den bästa sommaren i vuxen ålder. Nu sitter jag här, njuter i svart och vitt från topp till tå. Idag kan bli en riktigt bra dag. Det blir en smygstart för en sommar som har stora förväntningar på sig. Personligen kliver jag in i sommarlivet med en stigande formkurva. Efter flera nätters filmtittande och sömnlöshet så somnade jag ensam till spiderman 3 runt 23-tiden igår kväll. Vad har vi då att gå på inför ikväll?
God sömn, befriande kläder, sommarskivan i stereon, solsken men kanske det viktigaste - SOMMAR I STOCKHOLM!

|Cyron i mobilen

0 kommentarer: