2007-07-12

Sårad finsk fågel.

Träffade två små finskor i natt på Skeppsbar, killer legs på den ena. Den andre hade en fylld byst och en sönderhackat hjärta. Haha stackars djävel! 6år i ett och samma förhållande och så lagom till sommarn är han otrogen. Nu är ju alla män svin och man kan inte tro ett ord av vad vi säger. Perfekt! Kung Cyron lägger upp tre fina löften som hon bara skrattar åt. 5 timmar senare har jag infriat alla tre. Nu litar hon på mig till viss del. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska skänka henne så mycket smärta som möjligt innan hon åker hem om en vecka. Det är bara Debbie jag vill göra lycklig, alla andra kan brinna i helvetet! Ge mig tips på hur jag ska förgöra denna finska lilla avloppsfitta.

|Cyron i mobilen

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sägs om att hugga av ryggraden med en yxa?