2007-07-13

Kvinnor, saft och bulle.

Livet är verkligen underbart ibland. Här sitter jag i min bil, klämd mellan solsken och ösregn och tuggar på en färsk kanelbulle, smuttar på jordgubbssaften men framför allt, njuter av en kvinna. Inte så samma sätt som jag njuter av min fikatjej, utan på ett mer... äsch, det finns inga ord i T9 som kan förklara. Nåja, denna kvinna jag njuter av för stunden - hon kör bil. Hon ska parkera en liten Citroen C2. Till sin hjälp har hon en man som ivrigt försöker slussa in kvinnan mellan två andra bilar. Jag hatar kvinnor som kör bil, men när jag ser detta så smälter jag. Det är så vackert. Jag bara myser, skrattar högt inombords, njuter av min bulle. När hon tillslut har fått bilen på plats så rullar jag förbi och kastar en uppgiven blick mot henne. Först ser hon panikslagen ut, sen gör hon likt alla kvinnor, blir fliförbannad och exploderar i ansiktet. Hon vill skrika åt mig; Vafan menar du? Karl! Inkräktar jag på ditt revir när jag kör bil? Va? Djävla mansgris! Hon fräser, spottar - hon hatar mig för att hon själv är värdelös. Hon hatar mig för att män och kvinnor inte har samma egenskaper.

|Cyron i mobilen

0 kommentarer: