2007-07-13

Fredag den 13:e

Ständigt denna fredag. Radiopratarna blir hysteriska och vill att folk ska komma med förslag på hur man undviker oturen idag. Vem fan behöver otur när AIK finns? När jag såg Dulees skott igår på sporten så gick det upp för mig. Jag brukar hamna i samma stadie när jag lirar innebandy. Jag kan dominera fullständigt i 2 perioder för att sedan klappa ihop totalt i sista. Efter matchen, som vi förlorat, så står jag där och skäms. Jag inser att jag slutade försöka. Jag va ju så djävla bra att ingen kunde stoppa mig. Alla dragningar, alla skott, passningar - precis allt funkade. Nu måste laget ta ett ordentligt snack om saken. Om inte så hoppas jag att några av våra handlingskraftiga supportrar gör slag i sak. Såhär kan vi inte ha det ! Utöver detta tycker jag att vi ska skrota trumman och skaffa en liten orkester istället. Trumpeter och sånt, ni vet. Det vore lite originellt. För den där djävla trumman börjar bli lite milt pinsam.

|Cyron i mobilen

0 kommentarer: