2007-08-13

Favorit i repris. Damfotboll suger.

En decemberdag 2001 fick jag nog av allt skit;
"Cha Lasse!
Du kan inte du ta o göra hela Sveriges sportintresserade befolkning en enormt stor tjänst?
Be dina kollegor SLUTA skriva om dom där jävla damerna!
Ja all "DAMSPORT" är så jävla förbannat piss tråkigt.
Jag blir fan ursinnig av att köpa eran tidning o slita ut den rosa bibeln för att sen märka att 50% handlar om KVINNOR, 45% TRAV o resterande 5% om RIKtiG MANS-SPORT!
Jag vet att det har varit "mycket" skit från kvinnorna att dem vill bli bevakade o uppmärksammade i media men vafan, FACE THE FACTS, sport ska va kul o se på, man vill bara se dom bästa! Så e det väl med allt? Man vill se det bästa!
Man går ju inte o köper Expressen bara för att dom ska bli glada... nix, man köper Aftonbladet för att man själv ska bli nöjd!
BORT MED ALL JÄVLA KVINNOSPORT NU!
Jag skulle kunna krossa damerna i allt, dem kan komma med sina 11 små grisar på fotbollsplanen o jag utklassar dem så hårt att dem kommer börja gnälla om sina förbannade naglar o sitt smink!
O Handbolls-damerna??? Sveriges POPULÄRASTE landslag? So fuck heller.
Jag kräver att ni skärper er o slutar fjolla för dom tragiska damerna som bara skämmer ut sig när dom går ut på planen.

Man vill se ELITEN inga jävla amatörer!
Jag menar... vilka kollar på damerna? Snuskgubbar o spelarnas familjer/vänner.
Så snälla Lasse, be dom sluta skriva om damsport, som faktiskt inte är sport utan bara några mesar som springer om kring o verkligen tror att dom e bra.
"aaa jag e med i Sveriges Fotbollslandslag" (jo det låter ju mäktigt, lägg till att det e för damer så blir det bara patetiskt!).
Tusen Tack På Förhand."

0 kommentarer: