2007-08-13

Snart får jag se henne igen 2

Hoppas jag åtminstone.
Min lilla filmflicka som brukar hålla mig vaken om natten med storfilmer som Ace Ventura, Stranger than fiction och Taxi. Det har ju kommit en ny Taxi-rulle nu, grymt bra. Får hålla tummarna att våran relation kan fortsätta som den varit. Film + fika fram till 04.30 en vardagsmorgon, promenad hem, sömn i en timme sen en dag fylld av Energy Drinks från Euroshopper, Clear Eyes och en längtan som för mig är omöjlig att beskriva.

Tror det är 3 veckor sen jag hörde något från henne senast. Antar att hon stormtrivs där ute på kontinenten. Skräcken är ju att hon hittat någon annan filmkompis. Det vore fördjävligt! Eller tänk om hon, likt Receptions-Malin, lagt på sig en massa kilon! Herredjävlar! Fast det tvivlar jag starkt på. Vi snackar ju om en kvinna som är världsledanden på att sköta sin kropp och hålla den i perfekt skick.

Har jag nämnt att hon är den vackraste kvinnan som gått på denna jord? Så är det. Vackrast - av alla.
Utklassar närmsta konkurrenten med hästlängder.

0 kommentarer: