2007-08-26

Tråkighets-test igen

Snodde ett till sånt där djävla "test"
Vadå test förresten?
Ska fan ta och skriva mig ett eget, roligt test inatt.
Nåväl, här kommer skiten

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Har inte kollat mig i spegeln på hela dagen, och definitivt inte på morgonen!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
4700kr.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Slaktad avloppshäst.

4. Favoritplanet?
Cyronus

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Kontoret

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Spider-pig

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Fjun och ostbågesmulor

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Absolut

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig just nu, men snart är det nånting med Marine i namnet.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust, antar jag. Fast det är mörkt.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Spelade nog FIFA 07

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Va görs?e i solna c å tänkte klippa mig..hör av dig om du ska ut å åka nått..kram

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Sturegatan tror jag.

14. Vilket uttryck använder du mest?
DRICK!

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Debbie

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Malins lilla kisse

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Olagliga; 0. Annars; 1, öl.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
5-6st

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
21-22 nångång.

20. Din värsta fiende?
Rättsväsendet

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Helt grått

22. Vad var det senaste du sa till någon?
"meh, tv...?"

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Flyga! Då skulle man ju kunna öppna ett miljövänligt taxibolag och tjäna miljarder!
Sen skulle man kunna kidnappa sin älskade och flaxa runt med henne. Ingen skulle kunna stoppa mig!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja, som fan! Många!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Van Nuys - 99 Red Balloons från My Name Is Earl-skivan

0 kommentarer: