2007-08-26

Mitt egna test

Nu så, lite bättre frågor till detta test då.
Vad ser du dig själv främst som. En djur- eller en naturvän? Naturvän, antar jag.

Är du köttätare? Ja, och kommer så att vara tills det inte finns något kött kvar.

När tog du en öl innan kl 18.00 senast? I torsdags

Hur ofta läser du Alex Schulmans dagbok(blogg)? Ungefär var 10'e minut när jag är hemma.

Vad tycker du om kvinnliga bilister? Mycket, skulle kunna skriva en bok i ämnet. Men lite kort då - fruktansvärda.

Du erbjuds 500.000kr av en man för att sparka ihjäl hans kanin. Hur skulle du göra det? Skulle springa runt o jaga den i 5-10min tills den bara är stel av skräck, sen skulle jag tuss-sparka lite på den tills den ligger på sida och stirrar ut i tomma intet. Sen skulle jag avgöra med en frispark värdig att bära Gerrards namn.

Har du bestämt vad du ska äta till middag imorgon? Ja, bacontärningar och penne-pasta.

Senast köpta klädesplagget? En vit piké.

Är du flygrädd? Bara när jag är nykter.

Från vilken blogg har du snott detta test? Cyrons-mobil-bloggen.

OS i Kina eller VM i Ryssland? VM i Ryssland.

Om du tvingas välja att kasta en 10kg sten. Vad siktar du på, pandan eller Koalan? Pandan, tror den är lättare att träffa än desas djävla otäcka småbjörnar i träden.

Favorit låt just nu? Mauro Scocco - Om du var min.

Friidrotts-VM eller Tour de France? Tour de France.

Sommar-OS eller Vinter-OS? Vinter-OS.

Tror du på utomjordingar? Finns det kvinnor på denna planet?

Vilka åker ur fotbollsallsvenskan i år? Tror på Örebro - hoppas på IFK Skattefusk.


Ett kladd-fritt test finns att plocka direkt här ->> www.cyron.se/test.txt

1 kommentarer:

Memman sa...

Detta testet var ju helt stört/sjukt/idiotiskt o.s.v