2007-08-13

Favorit i repris. Damfotboll suger fortfarande

En septemberdag 2003 rann det över igen;
FYFAN för damfotboll!
"Dödens grupp - den är värre än så" kan man läsa på eran fiiiina nätupplaga! Jag antar att det är fetto-Hanna som gapat ur sig det.
FYYYFAAAAN för henne!
Och FYFAAAAN för er!
Ni skrev nu i veckan tror jag det var, "Samma jobb, halva lönen" om att Fet-Tommy tjänar fett mycket mer än nån fet-Maja som coachar damernas landslag!
Men du, Lars-Arne, en sak ska du vet, och hela världen också för den delen... Damlandslaget skulle inte ha en chans mot IFK Borgholms B-lag i en riktigt match!
Såg nyligen B-laget krossa nått annat B-lag med 7-0 och vad jag har sett av damfotboll så var detta som att jämföra sensommar-AIK (dam-landslaget) och Real Madrid (IFK Borgholms b-lag).
Lönen då? Ja va fan ska Maja som tränar ett skitlag ha lika mycket som Tommy som tränar ett av världens bästa fotbollslag för?
Jaaa, bra, Sveriges herrar är inte alls ett av världens bästa lag!
Nej inte alls, vi sopar mattan med alla sydamerikanska stjärnor, vartenda fyllo från England, vart enda teknikunder från Afrika... ooo så damerna... FYYYFAAAAN för dom!
Hur många bryr sig om hur det går i dam-VM?
Jaaaaaa Lars! 815 000 "snuskgubbar" kan väl ändå inte ha fel? Hur många MILJARDER är det som följer riktiga fotbolls VM?
SLUUUTA SLUUUUTA!
Jag blir gaaaaaaleeeeen!
FAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Å nej! Jag är fortfarande inte politiskt korrekt och inte fan regerar yttrandefriheten heller!
Åt fanders med dam-fotboll!

0 kommentarer: