2007-09-10

Bloggarnas krig?

Det blev ett djävla hallå utav allt detta.
Sitter här på min lunchrast och bara lättar på trycket lite, råkar pissa lite på Magnus Betnér, vilket Alex Schulman snabbt nappade på. Nu har min gode vän Mange slängt iväg ett inlägg i sin dagbok. Han tycker allt detta är roligt. Jag känner mig våldtagen och utnyttjad. Han hånar mig, kallar mig för "den här snubben" och "Cyron".
PRECIS SOM OM CYRON INTE VORE MITT NAMN!

Men ni ska veta, gott folk, att den där djävla "Betnér",
han... aaah fyfan för honom!

Nej men allvarligt talat nu.
Det kanske blev lite för stort allt detta.
Jag ska inte vara indragen krig av denna kaliber.
Alex och Mange kan käfta på bäst de vill, men dra inte in mig i allt. Expressen ska tydligen ha hoppat på tåget också.
När kommer Uppdrag granskning tro?
"Vem var först? Alex eller Cyron?"

Hursomhelst, det kom ju lite gott ur allt detta. Jag har fått fyra platser på västra till det stundande derbyt. Alex - vi ses där!
Mangus, är du gårdare tro, eller är du bara arg och bitter?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHHA!!! Asså det här blir bara bättre och bättre!

Fimpen sa...

hahaha keep rocking m7 dax för helsida i kvällstidningen igen va? fast utan keps och skuggat ansikte =P