2007-09-11

Bluffen skapade kaos





Ja herredjävlar!
För lite över 12 timmar sedan skrev Alex Schulman en text om Magnus Betnér. Mannen som inte kan le, eller något. Det tog inte många sekunder innan jag kopierade hela texten, länkade till bilden, backtrackade inlägget och publicerade det hör på denna blogg. Alla föll för det. Alla utom Alex. Det var roligt ett tag, det kunde blommat ut till en bloggskandal, men blev aldrig riktigt så.

Nu kommer det bara massa Betnér-arga nördar och fyller min telefon med ännu argare mejl om hur djävla dum i huvudet jag är och "Magnus kan visst le!". Utöver dessa så kommer Schulman-fansen och frågar hur jag kan acceptera att Kung Schulman snor mina texter.

Jag säger såhär;
OM Alex Schulman hade snott en text av mig, så hade det varit hur lugnt som helst. Men nu är det ju faktiskt så att jag kopierade Alex Schulmans text om Magnus Betnér.

Schulman är en av Sveriges största underhållare just nu och vi får väl alla hoppas att han inte fastnar i blogg/dagboksträsket och förspiller sin enorma begåvning.

Jag fick Alex Schulman att framstå som en fuskare, en lat djävel som bara tar det som passar. Det var ju inte alls meningen. Jag hade lite tråkigt och tänkte inte så långt som jag kanske borde ha gjort. Jag ångrar mitt lilla lunch-hyss enormt mycket just nu.
Hur fan ska jag kunna gottgöra Alex den Store?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stryk ska du ha din jävel. *flinar*

Anonym sa...

Jo, men det kunde ju vem som helst räkna ut. Ska du backtracka får du ju ta ett lite större tidshopp. Vad är sannolikheten att han skulle hitta din blogg och hinna kompiera inlägget på 6 minuter?

Anonym sa...

Experten Frida - Kan allt utom att räkna.

Anonym sa...

Slicka scrotum på´n i 5 minuter!