2007-09-19

Vem är hon?

Jag åker sakta framåt på rådmansgatan i Stockholm när någon djävla vilde bankar på min bil. Jag undrar ju självklart vad det är frågan här. Hissar ner rutan och tittar bakåt. Min blick möter en blond tjej någonstans i 20års åldern som kommer studsandes emot mig.
"Hej! Hur är det med dig då? Det va ett tag sen..."
Och jag tycker ju att det är så djävla hemskt! Visst, jag vill tro att jag vet vem hon är. Jag kämpar, tänker utav bara helvete - vem vem vem är hon?
Blondinen frågar ''du känner inte igen mig va?''
- VA?! Nej...nja... JO! Nu, haha, jag e lite trött bara. Läget?''

Efter ett kortare samtal så måste hon knalla vidare men hon gör mig förvirrad eftersom hon avslutar med att ropa 'vi ses!'.

Vadå ses? Vem är du? Läser du min blogg så kan du väl höra av dig. Ge mig lite av våran historia är du snäll. Jag mår fruktansvärt dåligt av allt detta.

|Cyron i mobilen

0 kommentarer: