2007-09-18

Idiot-kassan

Fick brev från försäkringskassan idag;

"Du har kommit överens med Försäkringskassan om en avbetalningsplan för din skuld till kassan.

Du ska betala 2 881 kronor, som omfattar det överenskomna avbetalningsbeloppet och avgiften för denna avisering. Betalningen ska göras till Plusgiro 4998704-3 senast den 28 september 2007.

Skulden är nu
Kapitalbelopp 2 831 kr
Avgift för denna avisering 50 kr
Summa 2 881 kr

Om Försäkringskassan påminner dig om inbetalningen måste du betala påminnelseavgift med 50 kronor."

Efter flera år av mejlande, telefonsamtal och helt enkelt en god kontakt så ska de små djävlarna nu komma inför sista avbetalningen och PÅMINNA MIG! För detta får jag betala 50 kr extra. Detta kan dock denna djävla helvetes utsugarkassa glömma. Kan ge mig fan på att skiten styrs av feminister. Jag kommer aldrig i hela mitt liv betala 2 881kr til FK. Min skuld är på 2 831kr och det betalar jag in den 24'e, inte en krona mer. Fyfan, jag kommer aldrig bli av med dessa svin.

FÖRSÄKRNINGSKASSAN - BRINN I HELVETET!

0 kommentarer: