2007-09-14

Jag ska skjuta er!

Ja HELVETE vad ni ska få! När jag känner att mitt liv inte kommer att ge så mycket mer och att jag kanske börjar bli hotad som Sveriges bästa bilist, då ska jag hämnas för allt ni gör mot mig idag. Som gubben i en mensröd Volvo med regnr UMR 755 som måste ligga i vänsterfilen även fast jag blinkar på honom. Eller varför inte gammelfittan som slänger sig ut framför mig på en skitväg i Tumba för att sedan ligga i under 60 på 70väg. Det är sånt som får mig att må riktigt dåligt och jag ser det som min rätt att få plocka er av banan om cirka 35-40år.

Ni klassas som säkra bilister, riktiga djävla hjältar!

I mina ögon är ni mördare. Jag vågar inte ens tänka på hur många liv såna som er förstör varje år.

Nu tänker jag dock inte skena iväg igen och döda folk som förtjänar det. Först ska jag få två tvillingsöner och en dotter. Min dotter ska jag fostra till den hemmafru hennes mor kommer att vara.

För övrigt så ska jag åka 150mil i helgen. 100 av dessa kommer jag att vara så full att jag inte kommer kunna ta en cirkulationsplats i 90kmh. Det betyder dock inte att jag inte försöker. Dra åt helvete med er allihopa.
Halmstad away, fookin love it!

|Cyron i mobilen

0 kommentarer: