2007-08-05

Kleptomanfittor!

Aaah, till alla er som stjäl från andra (fysiska produkter, inte digitala kopior) - BRINN I HELVETE!
Hoppas ni får ut mycket av de där fjuttiga 100-lapparna ni får för min GPS. En GPS som kostade mig 10% av en månadslön. Den får ni ett flak öl och en måltid på donken för. Känns det bra? Skulle jag se er norpa den så skulle jag jaga ifatt er, sänka er och stå o hoppa på era äckliga små bröstkorgar tills era mödrar kommer ut och gråter, ber mig att sluta. Då skulle jag sänka henne också, sparka upp fittan i halsgropen på henne. Sen skulle jag tvinga er att våldta henne! Efter det skulle jag pissa på er och låta era morsor käka eran egen avföring. Och enbart för att bevisa min avsky så skulle jag stampa er ett par gånger i huvudet, sätta en kula i nacken.

0 kommentarer: