2007-08-01

Privata nummer

Det ringer på min telefon. Privat nummer. Och jag blir så förbannad på det att jag svarar: "Vem fan är det?"

Varför har folk privat nummer? Vad har de att dölja där de sitter i sina mörka kammare? Tror de inte att man svarar om man ser vem det är? I så fall finns det ju en anledning till det.

Kan vi inte starta en rörelse? Ingen av oss svarar från och med idag på samtal som kommer från privat nummer.

Till slut kanske de här mörkermännen fattar vinken, och ger sig till känna. Och vi har kommit närmare ett öppnare Sverige.

Det var förresten Öl-Semp som ringde och undrade om jag skulle till bolaget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså seriöst, du måste vara helt jävla rubbad.
Jag har hemligt nummer, och det finns en jävligt bra anledning till det. Fattar du inte att många som har hemligt nummer är tvingade till det? Är du en ovanligt trångsynt människa?
För ett par år sedan så blev en i min familj allvarligt knivhuggen och misshandlad av sin sambo. Nu är denna ute ur fängelset. Har det slått dig att denna personen lätt kan söka på min familjemedlems namn och få upp telefonnummer, adress etc?
Herregud! Jag dör nästan.

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Jadå sajrån du e allt bra härlig :D