2007-08-02

Stackars bögar!

Ja dra åt helvete vad jag tycker synd om alla dessa bögar som intar Stockholm under Pride-festivalen. Pride... HA! Vad vill de uppnå egentligen? Springa runt i underkläder, skrika till alla att man är bög och måste suga av någon snart.
"Iiihiii jag e bög! Jag måste suga av någon nu typ, asså, annars kommer jag typ dö!"
Nu tror ju jag inte att det finns bögar, på riktigt.
Nej precis, jag tror att det bara är något man väljer att vara.
Man vill känna sig utsatt, annorlunda.
Man vill att folk ska tycka att man är rubbad, fel.
Bara för att man "är bög" så behöver man ju inte vara helt djävla vriden från resten av samhället. Det borde ju gå att uppträda som normalt folk, tycker jag. Fast det verkar vara djävligt svårt. Sitta och doppa en dildo i ölglaset i Gamla Stan, stor värdighet i det. Skulle min son uppträda på detta viset, då skulle jag minsann skämmas utav bara helvete! Det skulle inte vara min son!

Jag ber er, bögar - stila till er för i helvete!
Ni är så patetiska!
Stackars bögar!

0 kommentarer: