2007-09-08

Dags för fylleinlägg

Nu ska jag iväg. Först ska jag på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark och sedan på kräftsupé hemma hos Olof Brundin. Hoppas att han inte är arg för att jag kallade honom "korkad" på Resumébaren.Och sen kommer jag att bli så satans full som jag aldrig blivit förut. När jag är färdig med mig själv så kommer jag att krypa hem. Den som tappar bort mig kan alltid följa kräkspåren, så full kommer jag att bli. Och när jag väl är hemma så lovar jag att skriva mitt första fylleinlägg någonsin.

Ni får bestämma om vad.
Ge förslag i kommentarsfältet, så kommer jag att med fylleblick gå igenom dessa i natt och sen skriva för allt vad tygen håller om det ämne som föreslagits flest gånger.

Moderatorer, se upp!
Aftonbladetchefer, se upp!
Resumé gör er beredda!

Det kan komma att bli mitt sista inlägg någonsin.

Men först - vad ska jag skriva om?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle vilja höra lite mer om dig själv, vad är du för en filur?

Fimpen sa...

Skriv om fåglar, hehe nää men skriv om murat =P sen vill jag har bilder från päronträdet/fotbollsfesten eller vfan vi gjorde =)

Anonym sa...

...och vem är upphovs man till denna från början då? C eller A?

Cyron sa...

Linda:
Detta har jag iofs snott från Alex hehe.