2007-09-05

Jag misshandlade min fru i 8år

Det är nu snart tre år sedan hon lämnade mig. Min älskade. Lika vacker som korkad och olydig. Jag minns speciellt en sommar på Öland. Vi befann oss på ölandsbron på väg mot fastlandet. Allt går bra tills någon självutnämnd trafikpolis bestämmer sig för att fördröja min resa. Klart som fan att jag blir arg, ursinnig. Min då så vackra älskling börjar då klaga på mig om att JAG inte ska starta massa bråk i trafiken. Jag fick förklara för henne att det minsann var bilen framför som startat alltihop. Jag vann dock striden och körde om bilfan medans min kära fick tänka över sitt snesteg medans hon övernattade på Kalmars sjukhus. Att hon senare under förhållandet kunde ställa till bråk är för mig ofattbart. Ska jag, som man, stå och diska efter oss, henne? Inte en chans i HELVETE! Hon fick övernatta på sjukhuset flera gånger varje sommar efter det.

Nu har det gått över ett halvår sedan jag fick en kvinna till blodspill, jag nöjer mig med att, feg som jag är, sitta i min bil och tuta, skrika - vara man.

Kan väl skicka ut en passning till er sköna damer som vill ha ett äventyr med en riktig man - jag är tillgänglig för stunden.

|Cyron i mobilen

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, cyronjävel du är då rolig ibland :)