2007-09-05

Nu är hon på ingång

Den stora kärleken.
Tror hon kommer vilken minut som helst.
Fast bara som den där vasen.
Jag kommer tappa henne, hon går sönder.
Jag vaknar till, woops - borta!
Saknar henne, saknar henne som satan.
Hon bryr sig dock inte.
Hon gillar friheten, kravlösheten.
Jag hatar sånt.
Jag vill ha en, bara en enda kvinna.

På lördag blir det mängder med öl, Mauro Scocco - Om du var min, och en djävla massa fotboll. Kommer att sitta som ett apatiskt flyktingbarn och bara stirra in i TV:n, smutta på ölen. Kanske en cigarr och lite whiskey?

Tänk om man bara kunde få sitta och titta på henne istället. Jag förstår inte hur något kan bli så vackert, så som hon. Det enda som skrämmer mig med henne är när hon kommer så pass nära att hon kallar mig för alien... hon skulle bara veta hur hon själv ser ut!

Nazareth - Love hurts nu.

Förresten så tänkte jag ta MC-kort till helgen, hehe, helgen? Menade såklart våren, sommaren. Vill bli som legenden. Det kan vara vad som krävs.

Nu ger jag upp detta urtrista inlägg.
Lycklig olycklig.
Mängder med semestersex.
Meningslöst djävla semestersex!

På med Mauro Scocco nu, somna in djupt.
Hoppas på ett SMS.
Hoppas i onödan.

Torskade helvete på pokern också.
Dominerade på innebandyn.
Godnatt.
600 unika besökare... skandal!

0 kommentarer: