2008-02-22

Klockan sju öppnar dom

Fick precis hjälp av en morgontrött stackare på Gävlegatan. Han såg mig stå utanför ett företags godsmottagning och vänta.
- Klockan sju öppnar dom, sa trötter.
- Klockan sju?, svarade jag.
- Aah jag kollade just vid huvudentrén, fortsatte Måns.
- Okej tack..., avslutade jag och började gå mot bilen

När gubben har försvunnit så rusar jag tillbaks till den gröna dörren. Tio sekunder senare så har jag plockat dagens första körning.

Det är ASA-kul att ni försöker hjälpa mig - MEN! Jag är Cyron, och det innebär att jag helt enkelt är förbannat mycket bättre än er. Jag gör bara sånt jag behärskar. Som att köra bil. Låt Cyron växa i er. Ta er i kragen och lämna sånt ni inte förmår till andra. Kvinnor kan börja med att ställa bilen hemma och köpa ett busskort.

[ © ] Cyron i mobilen - www.Cyron.se

0 kommentarer: