2008-02-04

Önskar jag blev som er.

Jag vill också hata måndagar. Jag vill hata måndagar så mycket att jag varje söndagskväll, precis som ni, överväger självmord. Jag vill tycka att Sverige är smärtsamt grått och tråkigt. Jag vill längta till medelhavet. Jag vill tycka att Allsvenskan är europas sämsta fotbollsliga. Jag vill prata om Britney Spears på lunchrasten. Jag vill kalla min mp3-spelare för min mp3. Jag vill kalla mina VHS-band för video och mina vanliga filmer för dvd-filmer. Jag vill kalla min LCD-TV för platt-tv. Jag vill köra i 80 på motorvägen bara för att det regnar och jag vill känna mig duktig för att jag gör något bra. Jag vill kalla människor från främmande kulturer för svenskar. Jag vill kalla varje framgångsrik svensk för osvensk. Jag vill kalla alla svenskar som äter middag med familjen på söndagar för svenne-banan(?). Jag vill tro att sport bara är sport. Jag vill gå till mitt jobb och bara göra mitt jobb.

Jag vill bli som er.
Jag skiter i vilket.
Ni är så djävla grå och tråkiga och jag hatar dessa djävla skitmåndagar!

Dra åt HELVETE!


[ © ] Cyron i mobilen - www.Cyron.se

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahah huvudet på spiken så jävla rätt folk är fan värdelösa!!!!MEN KÖR DÅ KÄRRINGJÄVEL!!!!!!!!!!