2008-06-23

Cyron i nyhetsmorgon

Sådär, enkelt enkelt.
Blev nyss omnämnd i TV4's Nyhetsmorgon med anledning av Sajronm International Tours AB's EM-resa till Salzburg för två veckor sedan. Tele2 fick sig en känga när jag avslöjade att det kostar 140kr/mb att surfa med mobilt internet i Österrike.

Jag tycker att det är dåligt, dåligt som fan av Tele2 att ta ut extra avgift utomlands eftersom jag ska få 5GB/mån innan min hastighets stryps.
Att jag sedan får reda på att mitt mobila internet inte skulle fungera samt att vara svindyrt tack vare en föredetta anställd på 3, är riktigt dåligt.

Men jag är trots det nöjd med Tele2, både telefon och internet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ringde gratis och surfade billigt ;)
Byt cyron, byt!

aquascrotum sa...

Min mobilräkning blev inte en krona dyrare efter en vecka i Österrike.. hur många kronor mer blev din!? HA!