2008-06-06

Salzburgsamlingen

Riktigt härligt att vi var tvungna att byta samlingsplats i Salzburg. Eftersom jag åker med Sajronm International Tours AB så får jag ju bo centralt. Iochmed flytten från Lehener Park till Kapitelplatz så har jag ungefär 30 sekunders promenad ner till samlingsplatsen. Det kommer bli en härlig syn när jag vaknar på tisdag eftermiddag av att tiotusentals svenska fans sjunger på torget nedanför mitt fönster. När jag sedan går ut på balkongen med övriga resenärer i Sajronm International Tours AB så kommer jublet stiga över bergstopparna och eka ut över Europa - festen kan börja!

Allt som återstår på att-göra-listan är att göra det som återstår på listan. Resten är klart. Enkelt!
Om 12 timmar ger jag mig av till Arlanda.
Sajronm International Tours AB... FYFAN VA MÄKTIGT!

Läs mer:
Sajronm Tours (hemsida) (blogg)
Camp Sweden (hemsida) (blogg)
Aftonbladet (nyhet)

1 kommentarer:

gooner sa...

gött om du kunde klämma in ordet "Sejronm" en gång till......