2007-08-07

Sanningen om Receptions-Malin

Okej, nu ska jag försöka lätta mitt hjärta angående den fasansfulla händelse som drabbade mig i morse, jag tror klockan låg på 08:17. Jag rullar upp mot hennes entré, tror mig skymta hennes vackra, långa, blonda hår genom fönstret. Värmen sprider sig - som jag har längtat! Plockar med mig lite fin frukt, fixar till pikén, spänner musklerna lite och stegar in.
BANG! KRASH! BOOM! - HEEELVEEETEEE!
Vad är det frågan om, här? Jag brukar alltid titta bort när jag kliver in, vill inte stressa fram ögonkontakten. Men SCHMACK I SATAN vilken syn jag möts av. Nån brutal-vidrig padd-liknande häxa sitter på min skönas plats.

Error, error, error....
Vart är hon?
Aaah - DÄR ÄR HON!
På stolen brevid.
Vilken lättnad.
Men vad i glödheta helvete?
Hon ser ut som, som... som en bauta stor mega-kvinna!
Vad har hänt.
Kanske chockades jag bara av den första grisen.
Men jag är ärligt talat väldigt rädd nu.
Kan tre-fyra korta veckor förstöra en skönhet så mycket?

På måndag hoppas jag att vi når fram till en lösning i detta mysterium. Vi kan ju inte ha det på detta viset. ASA-snygga tjejer som går ner sig i fetto-träsket såhär. Nej, nu djävlar! Har hon förstört sitt fina yttre så ska jag banne mig ta ett snack med henne nästa vecka.

Nu försöker vi att fokusera på hur hon såg ut innan semestern. Fokusera. Fokusera. Ta nu med dessa bilder, kryp ner och vakna på gott humör!

Sov gott allihopa, amen!

0 kommentarer: