2008-08-22

Dags för körkort!

cyron.korkort

Nu djävlar, era slemgående fittkräk! Kvinnor och barn, homosexuella och aids-sjuka. Idag gör ni bäst i att stanna hemma. Om bara någon timme så ska jag ha tillbaks mitt körkort - bara så att ni vet det. Återigen ska mitt underbara körsätt förgylla Sveriges alla vägar och ni vidriga beslutsfattare kommer aldrig kunna ta mitt körkort igen. Oavsett hur mycket jag krökar, hur många mp3-spelare jag kastar på bajenspelare eller hur många kyrkor och moskéer som jag sätter i brand.

Till alla bilhandlare i Stockholmstrakten:
Tanka och tvätta alla era muskelbilar - för nu djävlar ska jag köra ikapp det jag har missat under sommarens underbara månader. Och till sist - brinn i HELVETET, Länsstyrelsen! Era djävla nollor...!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, cyron du kör ju som en kvinna