2008-08-13

Knip käft, ungdjävul!

Okej, jag läste om svenska signal i Schulmans blogg, kollade kommentarerna och upptäcker Linas "Tips om blogg!". Det är viktigt att följa bloggtips, det ska ni veta (YES! Jag talar till mina bloggläsare, mina vänner...). Jag kommer till Sophie Margarethas blogg. Hon bor i Enköping. Det är, enligt Lina, en bra blandning mellan festbilder och rätt bra skriveri faktiskt.

"Se här! Det här är inte illa hörni! Ser ni hur mycket klockan är? Va? Klockan är tamejtusan halv10! Och jag har kommit upp!"

Underbar blogg, verkligen!
Mina två favoritinlägg:
Tyst kvinna!
Förmögenhet på tamponger

Jag kan inte annat än att hålla med den lilla ungdjävulen. Tamponger border vara gratis, för mens är inget som kvinnor bett om, men som de får "lida" för ändå. Problemet är bara hur vi ska kompensera oss män för menslidandet. För inte fan har vi bett om rabiata kvinnor, en gång i månaden. En veckas gratis semester för oss?
Reinfeldt - gör något!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja, jag kanske borde knipa käft lite oftare ibland men vem borde inte det?

Men hurru, jag får inget betalt för min blogg - reklamen läggs automatiskt ut av blogg.se för att man i utbyte ska få blogga gratis på deras sida. Går icke att ta bort skiten, jag har försökt, tro mig.

Kul att du gillade den ändå, ska börja kika in på din blogg också. Gillar ärliga människor och du verkar vara väldigt rakt på sak!

Take care!

Anonym sa...

...och okej, vi får gratis mensskydd och ni får en gratisvecka semester i månaden. It's a deal!

aquascrotum sa...

Det kan jag leva med!! Kan du övertala min chef om det också?!

Sophie for president..




.. En sak bara.. Vem ska betala för era gratisbindor och våra extra 12 veckors betald semester?