2007-11-15

Äckliga brevbärare!

Dessa vidriga små brevbärare! Först vägrar de dela ut SD-material för att de fruktar för sin egen säkerhet, och nu ska dessa små vidriga as försöka mörda fru Reinfeldt! Lite extra skönt att det tydligen är just min brevbärardjävel som planerat detta vansinnesdåd. Jag blir så förbannad och kräver en ursäkt från Postens VD.

Säpo ska hålla presskonferans kl 08.00.
Personligen ska jag postvägra veckan ut.
Gör det ni också!
Tejpa igen era brevlådor - för er och rikets säkerhet.
Ska vi behöva leva med detta beteende från Posten?
Ska Posten sunkiga små brevbärarfittor få styra våra liv?
Vi får inte ta del av valmaterial från vilka partier vi vill och om vi ändå röstar fram ett parti som ogillas av Posten, ja då ska fanskapen mörda en av de högsta inom partiet?

POSTEN KAN DRA ÅT HELVETE!
Är väldigt tacksam för vårdens aggerande i detta läge, även fast Postdjävlar och annat pack säkerligen kommer gnälla om sekeretess och annat skitsnack.

Aftonbladet: Filippa Reinfledt skulle mördas
Aftonbladet: 42-åringens mål: statsministern
SvD: Statsministerns fru skulle mördas
SäPo
DN: Statsministerns fru skulle mördas

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jaharu, det var ju hjärndött sagt. Posten är ju det finaste vi har i det här landet.

Cyron sa...

Finaste vi har?
Jag skulle gärna se att jag fick ta del av alla partiers politik, oavsett vad mamma o pappa lärt mig.

Anonym sa...

DISKRIMINERING!
Hur är det med Journalister?
Hur är det med frisörer?
Eller tandläkare?
Vad har dom för planer?
Nu tänker nog jag passa mig!

Anonym sa...

Du mår ju inte bra.
du verkar vara lika psykiskt sjuk.
Att klassa alla brevbärare som mördare är fan sjukt.
Du är ju störd.
Skaffa hjälp du också!

Anonym sa...

Överdrivet? Dra alla över en kant is the shit!
Alla AIKare är nazister!!

Anonym sa...

Haha! Du är så jävla rolig!