2007-11-27

Muslimer till attack mot Cyron

Denna blogg får nu utstå hård kritik från Muslimer/Islamister och andra troende vildar.

Anonym skriver:
"Kritisera inte religionen, när Allah inte har med det här och göra. Allah är Gud, så käft med dig och kom med något nytt och vetigt inlägg att argumentera om."

Cyron svarar:
1. Jag skiter i Allah, att Allah är Gud.
2. Jag "käft" int för någon.
3. Nytt och vettigt - all religion är idiot, så välkommen till Verkligheten "Anonym"

Maja och Olivia skriver:
"Vad vet du om mellanöstern eller livet i övrigt???"

Cyron svarar:
- Om mellanöstern - mycket lite. Livet i övrigt - bra mycket mer.

Maja och Olivia skriver:
Att du jämför "raserna där nere" med boråsare är ju inget annat än komiskt. Du borde rikta din kritik mot dig själv istället och ta reda på fakta innan du bloggar om saker som du inte har en aning om.

Cyron svarar:
- Jag gillar min blogg, jag läser den flera gånger om dagen och jag skrattar lika högt åt den som åt kvinnor och troende, aids-sjuka och kommunister. Mest av allt skrattar jag nog dock åt folk som er, ni som läser denna blogg. Djävla idioter!

1 kommentarer:

Anonym sa...

dags att börja sätta hårt mot hårt för att dom där djävla rump knullande turbanskallarna ska fatta. Bomba sönder dom.