2007-11-13

Ynkligt att Posten vägrar dela ut SD-material

Återigen vägrar Posten att dela ut trycksaker från ett politiskt parti. Denna gång är det Sverigedemokraterna (SD). Från Postens sida låter man meddela att det är för sina brevbärares säkerhet då tidningen som ska delas ut innehåller en bild på en såkallad Mohammedhund. Vilket är gansk roligt, då alla vet att Mohammed är en hund.
Posten vågar dock inte dela ut tidningen eftersom muslimer kan komma och döda alla brevbärarna.
"Dont kill me, I'm just the messenger!"

Personligen funderar jag nu på att sopa-på varenda brevbärardjävel som kommer med brev/trycksaker som jag inte gillar. Det kan vara räkningar, det kan vara brev där tjejen har kryssat i NEJ-rutan på frågan om jag får chans på henne.

Så se upp nu, alla brevbärare på Kungsholmen.
Jag är dock aldrig hemma när ni kommer förbi min port, men jag vet vart ni bor! Borta vid slutet av Hantverkargatan, bakom gamla biografen Draken, visst?

På återseende, postdjävlar!

DN: Posten vägrar dela ut sd-material
Aftonbladet: Posten vägrar dela ut SD-material
Sverigedemokraterna: Pressmeddelande

0 kommentarer: