2007-11-15

Cyron.se öppnar trafikskola

Nu djävlar är det seriöst på riktigt, och jag menar allvar! Ni är så förbannat usla på att köra bil så jag måste göra något åt saken.

Det bästa sättet att tillrättavisa ett barn är aga.
Det bästa sättet att tillrättavisa en vuxen är mobbing.

Jag kommer helt enkelt att filma er när ni gör fel. Sen följer jag efter er tills ni kliver ur bilen, kameran ständigt på rull.

Därefter så kollar jag upp registreringsnumret på bilen och lägger ut alla uppgifter tillsammans med filmen, här på sajten.

Den som inte vill vara med kan lämna bilen hemma eller köra lite vettigare!

|Cyron i mobilen

1 kommentarer:

Anonym sa...

satan vad glad jag blir! efter flera månaders dvala har sveriges bästa blogg vaknat till liv. synd bara att man måste hålla hastighetsbegränsingarna nu när man är under span av snuten. jävla svin, jag är inte van att kolla i backspegeln. vanligtvis är det bara omkörning på omkörning på omkörning.