2007-11-19

Så kom då denna dag. Stänger bloggen

Så kom den dagen jag aldrig trodde skulle komma.
Jag slutar att blogga.
Efter ett halvår på denna blogg och vissa kortare försök innan Schulmans tid, så är det dags för mig att lägga ner verksamheten. Jag pallar helt enkelt inte med erat djävla hat. Här försöker jag göra världen till något bättre men allt jag får är erat hat. Folk som inte har en susning om vem jag är kommenterar och säger att de hatar mig, inte det jag skriver - utan just mig.

Det är helt enkelt inte värt.
Jag skrev för att vädra mina känslor och tankar för omvärlden, men en värld som tydligen inte var redo för modern Cyronism.

Lycka till i livet, era bittra små as!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt, lägg ner, lägg bara ner förfan!

Anonym sa...

Haha, Cyron.

Att Sveriges landslag suger är väl ganska givet på förhand. 9 miljoner människor mot Spaniens cirka 40.

Sedan att man måste vara minst 39 år för att ens kunna konkurera om en plats i Sveriges landslag, det gör ju att sopor som denna Marcus Allbäck faktiskt får spela. Dock så ska vi inte klaga på Allbäck för detta, roten till allt det onda är trots allt media men främst våran idiot till tränare Lars Lagerbäck.

Unga talanger som platsar i Premier League och andra bra mycket bättre ligor än Allsvenskan (exempel Sebastian Larsson) blir bänkade till förmån för spelare som INTE platsar i dessa ligor (exempel Anders Svensson) osv. Visserligen inte samma positioner, men med lite logiskt tänkande förstår man vad jag vill få sagt.

/Mathe

Anonym sa...

Blev förövrigt lite fel, menade såklart Kim Källström i Lyon. Däremot att Sebastian Larsson inte ens blir uttagen till truppen är ju givetvis även det alldeles otroligt.

/Mathe

BruceMoses sa...

Fan vad skönt, jag hatar dig.

Anonym sa...

Men Fredrick, sluta inte blogga? Gillar att reta mig på din blogg!

Anonym sa...

Jag förbjuder dig!! Det är inte okej, vad fan ska jag läsa då? Skärp dig för fan nu!

Anonym sa...

"så kom då denna dag. stänger bloggen"

bästa du skrivit hittils.

Coltrasten sa...

Booring!