2008-05-28

Aftonbladet varnar för negrer

Lås in era barn!
Stäng alla fönser!
Bränn alla böcker!

Tänk er själva om era barn skulle få höra ord som negerprinsessa, eller negerbarn.
Ni måste nog skrota era musiksamlingar också.
Magnus Uggla hävdar ju att han inte har något negerblod.

Ja herregud!
Det är otäckt sånt där, med negrer vet ni.

I boken Pippi går till sjöss säger Pippi: ”Negerprinsessa, tänk bara! Jag ska ha en egen neger som blankar mej med skokräm över hela kroppen, så att jag blir lika svart som dom andra negerbarna.”

Jag känner faktiskt en neger.
Otroligt va?
Trodde inte negrer fanns på riktigt.
En varm sommardag när vi skulle fika så beställde han - hör och häpna, en negerboll!
Efter att expediten fått en smärre infarkt så reste hon sig och frågade om man verkligen fick säga sådana ord. Enligt min negervän så var det fullt okej, eftersom han just var en neger. Men fan ta den icke-neger som sa negerboll upplös han henne om.
- Okej hihi, här har du din chokladboll då.

Så alla föräldrar där ute - skydda era barn från negrerna, enligt aftonbladet så kan det vara skadligt.
Själv tycker jag negrer kan vara ganska underhållande - men så är jag ju en djävla idiot enligt vissa.

Bolaget nu - för jag har ändå inget körkort!

0 kommentarer: