2008-05-25

BJÖRN GUSTAVSSON! TACK I HELVETE!

Äntligen! Sitter uppe halva djävla natten och väntar på Sveriges redovsining av poäng i Eurovision Song contest - framförda av Björn Gustavsson.
Dra åt HELVETE så kul det var att se någon som inte bara smörade för värdnationen. Nu förstod väl troligtvis inte 199 miljoner av TV-tittarna hans komik, men den miljon som i Sverige tittade och har sett Björn förut - vi förstod.

Att han avslutar med att ge en 12 till Sverige var riktigt djävla snyggt.
Den dagen någon annan nation törs göra något lika roligt - den dagen kan jag acceptera er som icke-förtryckta nationer.
Untill then - länge leve Björn!
Och AVGÅ PERRELLI! (och Lagerbäck)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vi sitter hemma här och en polare följde din blogg... Ironiskt nog har han hittat hit via aftonbladet..... Finfin blogg...

Cyron sa...

Haha, din polare måste vara fläng! Jag menar - som sitter o läser aftonbladet, PÅ WEBBEN!
Hahaha jag kommer skratta mig till sömns inatt!
Skål! (inte för att jag dricker, utan mer av artighet)

A sa...

Björn Gustavsson var klockren!
Likaså Luuks kommentarer!

Anonym sa...

Så jävla bäst han är!!!




BJÖRN!!!!!!!!!!!!!!