2008-05-16

Dra åt HELVETE, Henke!

Där kom den. Den enda anledningen till att rikspuckot Lagerbäck tog med den avdankade skåningen Henrik Larsson till EM. Rekord. Det är allt som kretsar i Lagerbäcks djävla huvud. Rekord, rekord, rekord.
Riktig djävla framgång är inget värt. Huvudsaken är att någon spelare spelare sex mästerskap och gör mål i alla sex. Vem fan bryr sig om sån skit? Anders Timell kanske. Jag behåller min EM-resa men jag lovar att jag ska sjunga för Lagerbäcks avgång under varje djävla match som jag besöker, efter varje avslutad öl ska jag ropa högt - AVGÅ LAGERBÄCK. Ja jag ska tamejfan sätta rekord i avgå-lagerbäck-rop på en krog i Salzburg.

Skål för Lagerbäcks rekord - och avgång!
Ta Larsson, Svensson, Hansson, Alexandersson, Shaaban och Tamandi med dig!

Jakten på rekorden | Fotbolls-EM 2008 | Fotboll | Sportbladet | Aftonbladet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha... Ännu en som räknar ut Henke som så många gånger förut. Är du samma kille som sa att han inte kunde klara en större klubb än Celtic, och som sen grät när han blev hyllad i Barcelona? Kanske också samma kille som sa att han var slut när han gick hem till Helsingborg för att sen göra mål i första matchen för Man Utd? :S Skärp Dig!

Cyron sa...

Fuck you, Charlie!
Har jag räknat ut Henke?
Tycker bara att det är djävligt fittigt att ta med en spelare bara för att han ska få sätta något betydelselöst rekord. Vem fan bryr sig om rekord?
"Sverige har varit med i fem raka slutspel - rekord!"
Men inte fan har vi kommit längre än till kvarten för det.
Under Tommy Svenssons tid, då satte vi mig djävlar inte några satans rekord. Kanske framgångsrekord, inget annat. Segrar, det är vad som räknas! SKÄRP DIG!

Anonym sa...

DU är fittig, Cyron, fuck YOU!

Anonym sa...

Om du inte har räknat ut Henke borde du ju bli glad att vi har fått tillbaka Sveriges enda målskytt? :S (Som desutom är i otroligt bra form just nu).