2008-05-27

Det ringde på 07665-CYRON

Satt och pratade med min älskade lilla tös när jag fick ett extra inkommande samtal.
"Dolt nummer", och jag antog att det var någon från styrelsen som ringde.
Icke det!

Det gällde en p-bot som utfärdats i en lastzon i centrala Sundbyberg.
Utfärdad av en simpel polis ska tilläggas.
Oklart om det är lastzon eller parkeringsplats på just den biten som jag tror att det rör sig om.
Men imorgon ska jag ner till Sundbyberg och granska det misstänkta området.

Eftersom jag är expert i frågan och gärna hjälper mina medborgare så offrar jag en ledig dag för att lösa denna gåta, en gång för alla. Troligtvis så är det så att polisen har gjort fel, brukar vara så. Men, vi får se imorgon vid lunchtid (inatt ska jag ju nöta FM tills ögona blöder).

Hörs imorgon!

0 kommentarer: