2008-05-27

Vidrig personal

Något som gör mig riktigt förbannad är när folk tror sig vara större än vad dem är. Som när Laul kommer med krav att hela Allsvenskan ska rätta sig efter honom, eller när Anja Pärsson inviger knubbsälsläger i Göteborg.
Eller som när personal på Restaurang PM i Växjö, pissar på sina kunder.

Jag skiter i om min servitris heter Anders Timell eller Maja Gräddnos, Afghan Tamandi eller Kibebe. Servera mig utan frågetecken. Om eran restaurang gör en förlust på 50 öre på ett enskillt besök ska inte spela någon roll.
Håll käft, tig, le - och servera!

Gör erat jobb, era oförskämda djävla diskplockare!
(Inget ont om diskplockare, så länge de inte är oförskämda)

Jag drog iväg ett par mejl till någon marknadschef och till internetansvarig på PM. Bara för att jag heter Cyron. Hade jag haft en bild på den gamla nuckan så hade jag publicerat den.
Direkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, har de svarat?
Det var ju inte direkt gratis champagne vi bad om, herregud..

Cyron sa...

Ja fick mejl för nån timme sedan. Skickade det vidare till bloggen men vetefan vad som försigår här idag.
K-K-A OS!